New Step by Step Map For طراحی

Wiki Article

ترکیب آن‌ها در کنار وسایل چوبی این زیبایی را دوچندان می‌کند.

شما می‌توانید برای مشاوره رایگان در مورد نحوه دکوراسیون فضای خود همین‌الان با شماره‌های ۰۹۱۲۲۸۶۹۲۲۰ 

همانند نشیمن از بالا به پایین مدرن بودن یک آشپزخانه را تشریح می‌کنیم.

کاغذ دیواری؛ یکی از راه‌های ساده برای تغییرات در محیط خانه یا فضای اداری کاغذهای دیواری و دیوارپوش‌های خلاقانه هستند. همین سادگی و زیبایی این محصول در کنار قیمت مقرون به صرفه (وجود بازه‌ی قیمتی در میان انواع کاغذهای دیواری مورد بحث ما است) باعث شده هر شخصی که به دنبال ایجاد تغییر در دکوراسیون فضای خود است، در اولین مورد به کاغذ دیواری فکر کرده و آن را جز گزینه‌های خود قرار دهد.

گرچه سبک‌های طراحی داخلی بسیاری از سبک‌های طراحی داخلی اسکاندیناویایی برگرفته‌شده، این جنبش طراحی یکی از ارزشمندترین سبک‌ها به شمار می‌رود.

هر چند هستند افرادی که تمایل به استفاده از پرده‌های معمولی داشته و خانه‌های مدرن خود را با آن تزیین می‌کنند، اما در استفاده از آن‌ها نیز اصول یک دکوراسیون مدرن را زیر پا نگذاشته و به خوبی از پس چیدمان آن با کل فضا بر می‌آیند.

رنگ‌های روشن و الهام گرفته از اقیانوس مثل آبی‌ها، سبزها و هلویی سیر را انتخاب کنید.

از دیوارها که گذر کردیم نوبت به کف نشیمن و اتاق پذیرایی می‌رسد. این قسمت نیز در پدید آمدن یک فضای مدرن نقش مهمی را بازی می‌کند. به طوری که شاید اگر در فضایی قرار بگیرید که همه اصول مدرن بودن از بالا تا کف رعایت شده، اما کفپوش و ابزارهای آن درست به کار گرفته نشده باشند، حس نقص و عدم تکامل در محیط شما را مجاب نخواهد کرد که از این فضا با نام یک نشیمن مدرن نام ببرید.

به‌عنوان‌مثال در اتاق بالا باوجود لایه گذاری و عمق، یک کاناپه‌ی توپر بژ سنتی،فرش ایرانی و صندلی‌های مربوط به دوره‌ی لویی پنجم، نکته‌ای که آن را از سایر اتاق‌های سنتی جدا می‌سازد وجود پایه‌ی چراغ و تابلوی هنری به سبک معاصر است.

به همنین دلیل است که میزان اهمیت کف در فضاسازی مدرن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اکنون چه کنیم تا نشیمن ما با یک نشیمن مدرن همسان بوده و بتوان از آن با نام یک اتاق نشیمن مدرن یاد کرد؟

اما از سوی دیگر این موضوع بحث چیدمان را متأثر از تکنولوژی تحت تأثیر قرار داده و خانه را مدرن‌تر نشان می‌دهد.

دلیل این حرف را در ایجاد حس شارپ بودن ????? ????????? ??? ??? محیط جستجو کرد. از مهم‌ترین عوامل در زیبایی کف منازل به خصوص خانه‌های مدرن، استفاده از فرش‌های خاص است. فرش‌های سنتی به نوبه خود زیبا هستند، اما برای چنین مکان‌هایی استفاده نشده و بیشتر در خانه‌های شیک ایرانی مورد استفاده قرار میگیرند.

اشتراک در اشتراک گذاری در توئیتر اشتراک گذاری در پینترست اشتراک گذاری در واتس اپ اشتراک گذاری در واتس اپ اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری با ایمیل ترنم خرداد ۲۸, ۱۳۹۷

دیوارها در دکوراسیون مدرن چه ویژگی‌های را باید داشته باشند؟

Report this wiki page